Komunikujte na sociálních sítích, buďte vidět na Facebooku

Tisk

zpět na předchozí stánku

Facebook se stal fenoménem dnešní doby, o kterém se lidem v minulosti ani nezdálo.
Vždyť mnozí z nás ještě pamatujeme doby, kdy se lidé za člověkem v autobusu, který z pouzdra na pásku u kalhot vytáhl mobil a telefonoval, dívali jako na exota.
A dnes si život bez mobilu nedokážeme představit, stejně tak jako si mnozí nedokážou představit život bez sociálních sítí.

Zvyšte známost značky nebo prodejnost produktů či služeb

O velké oblibě sociálních sítí svědčí rostoucí počet jejich uživatelů, a to v nejrůznějších věkových kategoriích, což je výborná zpráva pro všechny pracovníky marketingu, kteří sociální média využívají v rámci on-line komunikací – ať už je zvýšení známosti značky nebo k prodeji produktů či služeb.
 
Oslovte potenciální zákazníky
V rámci firemní komunikace má Facebook, který se řadí mezi takzvaná nová média, leckde důležitou úlohu, protože dokáže cíleně oslovit širokou skupinu potenciálních zákazníků. Cílené jsou i kampaně na sociálních sítích. V rámci zadání reklamy si její realizátor může zvolit okruh uživatelů, které chce oslovit – a to například podle:
    -   země
    -   kraje
    -   státu
    -   města
    -   PSČ
    -   věku
    -   pohlaví
 
Cílení reklamy je velmi důležité z hlediska její účinnosti, vždy je nutné reklamu vhodně nastavit – například z hlediska typu reklamy (př. CPC). Proto je dobré využívat služeb těch, kteří se touto problematikou zabývají.
 
Tuto službu nabízíme již od 1000 Kč/měsíc (záleží na počtu aktualizací). Navíc v případě objednání pravidelných měsíčních aktualizací nabízíme založení firemního profilu na Facebooku zdarma.